Druhny! Postanowiłam opublikować maila, którego dostała dziś cała kadra - bo jest też do Was. A także do Waszych rodziców. Bo kawałek dobrej roboty wykonałyście przy Domu Harcerza. Dzięki za zaangażowanie!
-------------------------------------------------------------------------------
Drodzy!
Pewnie po majówce macie podobne odczucia: CO TO BYŁ ZA TŁUM! :D
Myślę, że tego się nie spodziewaliśmy, ale mimo wszystko daliśmy radę to ogarnąć i wyszło naprawdę profesjonalnie!
Oczywiście to zasługa wspólnej, ciężkiej pracy wieeeeeeeeelu osób i naprawdę nie wyobrażam sobie im za te wszystkie części składowe wydarzenia publicznie nie podziękować - wybaczcie długość maila ale TYLE LUDZI WŁAŚNIE NA PODZIĘKOWANIE ZASŁUŻYŁO! (zwróćcie uwagę jak wielu osób starania się liczą przy takich wydarzeniach...)
Kolejność wymieniania nie ma znaczenia, ale mam nadzieję, że są wszyscy!
Igorowi za zadbanie o całe grillowe stanowisko od A do Z, od listy produktów i zakup jedzenia po wytrwałą obsługę gości w grillowej zadymce oraz ofiarowanie pierwszego stołu dla Domu! ;)
Jankowi za koordynację konkurencji sprawnościowych, Jankowi i reszcie Czwórki za pomoc na miejscu z oświetleniem domu i tworzeniem zielonego dywanu na błotku :D
oraz druhowi Jakubowi Matuszkowi za wykonanie cudownych SKARBONEK!
Miłoszowi, który zaczął od wieszania tabliczek, a skończył wkręcony w rolę parkingowego na miejscu i dzielnie pomagał do końca VBDH-y
Borkowi za profesjonalne prezentowanie się z ekipą z Godziszki w kamizelkach (i prace parkingowe przy okazji)
Maksowi za koordynację przygotowań terenu, otwieranie domu i współpracę pomiędzy rodzicami a drużynami w pracach porządkowych + wkład w strefę zucha :)
Filipowi za wszelkie misje specjalne i dyspozycyjność: przez pomoc w grillowaniu, podłączanie nagłośnienia, wożenie zakupów, stołów i sprzętu, a nawet wykonanie podstawki pod kapliczkową Maryjkę! <3
Konradowi za załatwienie mikrofonów, coby te tłumy jakoś informować ;)
HANI za ekspresowe zagadanie do sponsorów i ogarnięcie ŚWIETNYCH nagród!
Rysi za zajęcie się fantami na miejscu i Oskarowi za prowadzenie losowania!
Chugo za pomoc w początkowych kwestiach dotyczących domu, nie banie się powierzenia mi odpowiedzialności za to wydarzenie oraz pomoc przy informacji podczas majówki!
Asi Moli za zadbanie o ekstremalną ilość ciast na festyn
Sabinie, Marysi za wcześniejsze przyjście i zarządzanie kawiarenką oraz całej IIIBDHek za bardzo sprawną sprzedaż ciast i ogarnianie zaplecza! :)
Asi Tomczyk, Gabie i ekipie z V-ek za efektywną doraźną produkcję tabliczek informacyjnych na kartonach!
Juli W. i Róży U. za stworzenie galerii drużyn na ścianach Domu!
Nastce, jej zastępowi i Madzi Pierlak za etykietki na słoiki i obsługę kiermaszu!
Kasi i jej zastępowi za inne cuda do sprzedaży!
Gosi za atrakcję z formie baniek mydlanych i pomoc w informacji!
Krzyśkowi i Wojtkowi za ambitne przebrania i zapewnienie rozrywki najmłodszym
Neli za pomoc wszędzie tam gdzie była potrzeba i skrupulatną produkcję losów!
Kornelii Opalińskiej za wytrwałą sprzedaż cegiełek i udzielanie informacji :)
Madzi, Milenie za pomoc przy informacji, stoiskach, obsłudze gości, sprzątaniu :)
Jerzemu za wytrwałe oprowadzanie po Domu przez calutki festyn, a także projekt cegiełek!
Homikowi za prowadzenie całości wydarzenia oraz Ani za gawędę, która przybliżając nam historię pokazała jak dużo można zrobić jak tylko się chce!
+ za przednią rozrywkę ogniskową w postaci UŁANI NA KOŃ - Z KONIA!
Jedynce za drewno oraz ułożenie stosu, przy którym mogliśmy się zgromadzić
Teresie, drogim skrzypaczkom i innym harcerkom z VBDHek za mulitinstrumentalną oprawę ogniska i śpiewniczki!
Księdzu Tomkowi za dołączenie do nas na wspólną modlitwę!
Miłoszowi Czajkowskiemu za olbrzymi wkład w opracowanie materiałów na temat domu, a także pracę nad architektoniczną wizją przyszłego Domu!
drużynowym wszystkich pionów za SPRAWNĄ KOMUNIKACJĘ i pomoc w przydzielaniu zadań niżej, a także zainteresowanie i chęć pomocy przy majówce :)
i wszystkim Wam za obecność, zaproszenie swoich rodzin i znajomych, za zakupienie grilla/ciast i cegiełek, z których to zebraliśmy pokaźną kwotę 8253,38 zł na rzecz Domu! ^^
... a to wszystko tylko harcerskie podziękowania, więc wyobraźcie sobie ile jeszcze zostało zrobione przez Rodziców, którzy pod wodzą Państwa Gliwickich mieli równie długą listę rzeczy do załatwienia/przyniesienia, a także typowo prawnych jak np. załatwienie kontenerów na śmieci, toi toi, potrzebnych zgód..
Nie mówiąc już o ogromnej pracy jaką zrobiliśmy wszyscy na spółę z Rodzicami przy ogarnianiu terenu wokół Domu! (może znajdziemy zdjęcie PRZED i PO - coś niesamowitego, co zadziało się przez niespełna miesiąc! :O )
TOTEŻ
- z miejsca 'Koordynatorki ds.Harcerzy' jak to nazywała Pani Ewa, pragnę wyrazić swój PODZIW co do sprawności i jakości Waszej-naszej harcerskiej pracy i włożonego SERCA oraz powiedzieć każdemu zaangażowanemu serdeczne DZIĘKUJĘ!
Życzę każdemu współpracy z taką ekipą! <3
pwd Asia Biesok HR
Na koniec dwa drobne ogłoszenia:
1. Prosimy wszystkie osoby robiące zdjęcia o wysłanie linka do galerii na adres newslettera lub w wiadomości prywatnej na FB środowiska!
2. Kilka blaszek i biała deska do krojenia pozostały po festynie. Można odebrać je kontaktując się z osobą posiadającą klucze, tj.Maksem lub Panią Gliwicką.
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz